Umrnkrsln Ağzında hep kötü bir tad sürekli bişey atıştırma m gerekiyorki bu acı hissi hissetmiyim bunun geçmesi için bi fikri olan varmı benm gibi olan varmı
Hazinem O tat bnde de var naneli Sakız’lar oluyo onlarla geçiştiriyorum ama anlık olarak çıkartınca yine eskisi gbi oluyo hormonlardan oluyo galiba