Minikbirkalp zıpır ekru kelebek nakışlı 10 hastane çıkışı diye geçiyor benim aldığım trendyolda. Çok güzel bence kumaşı falan, yıkadım ütüledim haftaya kullanacağız inşallah. Yorumları da çok iyi 4.9 puanı. Sizin cinsiyet ne ama onu düşünmedim. Belki aynı markanın erkeği de vardır