Esra1990 Doruk74 ilk Atabey dedik sonra Baran sonra göktuğ en son ben verdim kararı Çınar olacak oğlumun adı çok güzel bi isim Çınar
Sinemmmmm58 Doruk74 bizde esimle anlasamiyoruz daha isim yok ortadw o vefat eden abisinin adini yani bahattin koymak istiyo 2. Ismini de sen koy.diyo ama yook ikna edemiyorum
cilem01 Doruk74 bir oğlum var 22 aylık timur 2. Yolda o da 8. Hafta ismini koyduk poyraz 🤗 30 haftalığız şuan 🤗
Mommy17 Sinemmmmm58 anlıyorum ismini yaşatmak istiyorsun ama kaderi benzer derler birde herkes ona bakarken abin aklına gelicek üzülecekler çoçuk hayat boyu bu bakışlardan rahatsız olacak gibi şeyler söylerseniz belki vazgeçebilir
Yeliz6767 Sinemmmmm58 Ölen birinin ismini bebeğe koymak iyi değil derler kaderleri benzer diye bende burak koymayı düşünüyorum 🥰
Sibelyilmaz cilem01 poyraz koyarken cok iyo düşün benim de 8 yaşında oğlum var adı poyraz inanılmaz isminin özelliklerini taşıyor o ve adı tüm poyraz olanlar keşke koymasaydim diorum bazen o derece hareketli ve yaramaz 😇😇😅😅
Dmlafrknomr Doruk74 İlk oglumun adi omer asaf İkincisinide osman kagan koyacagiz insAllah 💙 Belki fikir olur
cilem01 Sibelyilmaz daha karnımda yaramazlıklar başladı 😂😂😂 sanırım geç kaldık . İlk oğlum karnımda akıllıydı şimdi 2yaş sendromu diyorlar biraz azgın ama bu poyraz beni bitirdi ama atsan atılmaz satsan satılmaz 😂😂