Esra1990 ben hamile olmadan önce 2016-2017 yıllarında alerji ona bağlı da anksiyete ve panik atak hastası oldum alerji için başladığı zaman ilaç kullaniodum anksiyete içinse iki yıl tedavi gördüm ama 6 ay idare etti şimdide sıkıntılarım var alerji ilacı icemiorm üç doktorda vermedi ilaç bugün gittim spreylerle rahatlaticaklar psikiyatri de zorla ilaç verdi oda selectra diye onuda daha kullanmadım insallahta kullanmak zorunda kalmam yürüyüş yapiorm hergun elimden geldiğince eldede aktif olmaya calisiorm ki mecburum zaten temizlik yemek fln