Hepimiz o yollardan geçtik bende zaman zaman aynı şeyleri düşünüp böyle postlar açtım. 20. Haftada yavrumu hissedene kadar hiçbir belirtim olmadı ☺️ Şanslı olanlardandım yani. Sizde üzülmeyin aksine sevinin. Eğer belirti istiyorsanız da başlarsa 12. Haftanızdan başlar