Nursah34 evet çok memnunum, ilgili bir kere bebişi de gösteriyor bizimki yüzünü dönmüyor genelde geçen kulagini gösterdi 😂 her zaman ulaşılabilir bir de, mesai dışında bile WhatsApptan yazsam cevap veriyor sağolsun. her muayenede de sanki kendi bebeği gibi mutlu oluyor gelişimi iyi diye 😊
Cuma günü ben de gitcem bu arada son kez açılmam var mı kanalda mi diye bakacak doğuma öyle karar vericez, belki karşılaşırız sizle 😊