Valla ben 8.haftamdan beri ilac kullanıyorum yoksa tüm gün ölüyorum mide yanmasından vs.. doktorum yazmışdı ve bir zararı yok demişdi hatta günde 2 defada icebilirsin demişdi ben tek sabahları iciyorum çok şükğr herşey yolunda ama ben hamilelikden öncede sorunlar yaşıyodum midemden