Kubraa5166 Bir türlü geçmeyen iltihap ve kaşıntı :( yırtıp atasim geliyor orayı o derece :( ilaç tedavisi görüyorum ama faydası yok sirkeli su ile yıkıyorum yakıyor ama onun etkisi geçince tekrar aynı oluyor başka bildiğiniz bı şey var mı yapmam gereken
Merve6494 Kubraa5166 canım sirkeli su yakıyo tahriş edebilirsin doktor değişikliği dene derim ben o sekılde atlattım travazol gbi doktora danışarak krem kullanabılırsın ama temız ve kuru tutmaya calıs çamaşırlarını 90 derecede yıka ve ütüleyerek giy gecmiş olsun
Kubraa5166 Merve6494 Dr değişikliği yapayım.bide travozol kullanıyorum hiç faydası yok tutup yırtmak istiyorum o derece Dr diyor enfeksiyon dan dolayı çocuk erken doğabilir ondan ötürü korkuyorim
gulsah_12 Kubraa5166 aynı şekil banada bazen oluyor ama travazol krem bana faydası çoktu düzenli kullanın isterseniz