annesinin_beybisi Kubra2110 normalde kafa sekline göre bakiyorum ama kafasi belli değil nuba göre bakinca erkek 🤗
Kubra2110 annesinin_beybisi Hmm hadi yaa teşekkür ederim bakalım ne olacak tabi ki sağlıkla gelsin ama merak da etmiyor değilim 😅
Kubra2110 annesinin_beybisi https://imgyukle.com/i/RMaFRv Sanırım bir tane daha yükledim burda biraz daha belli sanki rica etsem bakar mısınız
annesinin_beybisi Kubra2110 tabiki doktor bilir bizimki sadece tahmin 🤗 insan cok merak ediyo haklısın 🤭
Kubra2110 annesinin_beybisi Aynen öyle tabi keseye göre de tahmin oluyormuş sanırım da o yüzden bi denemek istedim
minikturtam1 annesinin_beybisi hayirlisi olsun. Herkez erkek dedi. Doktorda erkeğe benziyor dedi. Değişme ihtimali varmi bilmiyorum. Ama ben hic erkek hissedemiyorum.😊
Ccilekkk Kubra2110 keseye göre kız bence, nub cok belli degil ama aşagı doğru duruyor sanki nuba göre de kız gibi
annesinin_beybisi minikturtam1 hisler her zaman dogru çıkmıyor ben de hep erkek olucak diye hissediyordum 17 de doktor %100 kız dedi inanmadım detaylıyi bekledim orda da kiz cıktı artik inanıyorum 🤭 gönlünüzden ne geçerse o olsun inslalah 🤗