Öncellikle çok gecmiş olsun kaybınız icin.. ama dış gebelik olduğunu düşünmüyorum, bu haftaya kadar hamile olduğunuzu bilmiyor muydunuz ? Keseyi kalp atışını duyduysanız, kese olması gerektiği yerdeyse zaten normal gebelikdir. Dış gebelik kesenin/bebeğinizin olmaması gerektiği bir yere yerleşmesidir misal yumurtalıklara ve dış gebelik olsaydı bu haftaya kadar Allah korusun yumurtalığınız patlardı..