yeliz007 1 buçuk hafta sonra eşimle tatile gitmeyi düşünüyoruz aranızda giden var mı bir yandan korkmuyorsa değilim ☺️ Bugün doktora gittim bir sıkıntı yok dedi bu süre zarfında çok bunaldım iyi gelir diye düşünüyorum ama bakalım
Gulsurmeli yeliz007 Bence herhangi bir risk yaşamıyorsanız gidin güzel bir değişiklik olur sizin içinde
Semrasular yeliz007 bu postu bende merak ettim ya herkes bu sene tatili unut falan diyor Ağustos’ta doğumum ama bence gidilir diye düşünüyorum ama herkeste bişey söylüyor
Meryemcansever yeliz007 eşimle bizde düşünüyoruz 34 haftalık hamileyim şuan doğumdan önce bı kaç gün iyi gelir bence gidilebilir kendini iyi hissediyorsan saten doğumdan sonra bı sure biyerlerde gidilemicek değişiklik olur bence
nese-kasap yeliz007 bende 37. Haftada memelete gideceğim denize falan gitmicek ama 8 saatlik yol inşallah sıkıntı olmaz kurban bayramı için
yeliz007 Semrasular Bencede bir sıkıntı yoksa gidebiliriz ama çevremdekiler baskı yapacak gibi az bir gezdiğim de bile kız hamilesin sen her yere gidiyorsun diyorlar demekki kendimi iyi hissediyorum ki gidiyorum
Edalim2511 Semrasular benimde doğumum Ağustos sonunda Temmuz da gitmek istiyoruz. Nasıl olcak bilmiyorum 🤷♀️
bebekece yeliz007 o çevredekiler yokmu o çevredekiler millet ne der diye hep düşünmekten birşey yapamıyoruz hayır gitsen buseferde arayıp sürekli dikkat et dikkat et diye konuşmalar oluyor ama bizde düşünüyoruz 33. Haftada doktorda onaylarsa tabi. Bide şey muhabbetine bayılıyorum çok masrafınız olcak zaten boşuna para harcamayın paranızı elinizde tutun 😒
Duygunr yeliz007 yürümektir gezmektir zaten bunlar bebek içinde anne içinde faydalı. Asıl çok oturmak evde kapalı kalmak iyi değil. Doktor onaylamış anne iyi hissediyor tehlikeli sakıncalı bir hareket yapmıyorken millet çok bilmişlik yapmamalı ya bence onlar gezip tozamadigi için laf ediyorlar 😂
yeliz007 bebekece Evet sanki milletten istiyoruz dediğiniz gibi millet ne diyecek siye yaşıyoruz aslında kimseyi takmamak gerekiyor
Meryemcansever yeliz007 bebislerle uğraşmaktan bence zamanın nasi geçtiğini anlamı az bı bakicaz buyumusler 😂gerçi bebek çok sorun cikarmazsa gene gidilir diye düşünüyorum ben kucukken
nese-kasap yeliz007 inşallah 🙏 diyorum yolda falan sancı gelirse herhalde orada da doğuranlar vardır dururuz bi hastanede 😀her ihtimale karşı bebeğin eşyalarını da götüreceğim yanımda