Kuzeyn_annesi canım benimde her iki böbreğimde büyüme var 23. Haftamdan beri, 37’ye girmek üzereyim. Ben çok ciddi sancılar çektim ama yine de stent takılmadı, yani çok önerdiler takalım bu kadar sancın varsa diye ama stent takılacak kadar yeteri büyüme yoktu bende taktırmak istemedim sancısı çok olsa da. Çünkü stent taktırdıktan sonra doktorum erken doğumu tetiklediklerini söyledi, hayat kaliten bir süreliğine de olsa eskisi gibi olmuyormuş. Ben o sancılara katlandım ama stent taktırmadan bugünlere geldim çok şükür, şu an gayet iyiyim böbrek konusunda🧿🌸 Doktorlar en doğrusunu bilirler ama böbrek boyutun belli büyümeyi gerçekleştirmediyse stent taktırmamak daha sağlıklı benim nezdimce, tabi doktorlar ennnn doğrusunu söyler benimki sadece şahsi fikrim. Çok geçmiş olsun, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz🌸💖