Aslaninannesi01
Bu konuda yardimci olabilir miyim bilmiyorum fakat ben aslında ilk tüp bebek deneyimimde dondurulmus embryom yoktu 1 tane kalmıştı blastosist iyiydi onu transfer ettiler ve 6 haftalıkta düşük yaptım malesef,
çok beklemedim çünkü tekrardan tüm prosedür baştan başlamam gerekiyordu ve 1 ay aradan sonra daha uzun bir süreç ile iğnelerle fln o sayede bu ikinci denemem simdi buda taze transfer dondurulmus degil