Peldaal canm evet önce amnisure testi yaptirman lazım. Vajinaya pamuklu cubuk gibi bir şey sokup bakıyorlar. Sızıntı var mj diye. Benm de 31. Haftadan beri suyum az. Sızıntı çıkmadı benm. Bebeğin suyu kaç ml ? Kaç cm ? Bunları her hafta sor takip et. Her hafta azalma var mı daha da takipte kal. Hatta perinatolojiye takipli olman lazım. Daha sağlıklı ölçüm yapıyor perinatoloji doktoru . 50 ml su ile dayandık bu zamana kadar 36 haftalık olduk. Bir kaç güne dogumum olcak. Kontrollerini aksatma canım. Havuc armut bol su ben de denedim ama benm suyumu arttırmadi hiç biri. Düzenli ve sürekli olarak kontrole gittim. Ciger geliştirici ignelerini de bir an önce yaptır. Tahlillerini de yaptır enfeksiyon kapma riskin yüksek. Antibiyotik tedavisi uygulanıyor su azlığı olunca . Çok geçmiş olsun . İnşallah sağ salim bebislerimize kavuşuruz. 🙏🏻🙏🏻🤲🏻🤲🏻