Kızlar merhaba. Ben doğum yaptım. İlk ödemeyi aldım. Şimdi tekrar iş görmezlik raporu beyanı vermem lazımmış e devlet üzerinden. Ekranda başlangıç ve bitiş tarihi soruluyor raporun. Daha sonra çalışılmayan gün ve beyan bitiş tarifi var. Buraları neye göre dolduracağım bilgisi olan var mı ?