Kızlar iyi geceler. Gebelik şekeri doğum yapıldığı an itibariyle yani plesantanım ortadan kalktığı anda hemen geçiyor mu? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız. Yüksek bir şekerim yok dikkat ediyorum kontrol altında normal ama yinede tedirgin oluyor insan. Doğum sonrası rahat yiyip içebilmenin hayali var 😄