junior_mom2810 Merhabalar ilk gebeliğin de kromozom anormali olup sonrasında sağlıklı gebelik yaşayanlar varmı ? Ne gibi bir yol izlediniz
Mysaa junior_mom2810 bi arkdasım da vardı cocugu down sandromluydu ilk gebeliğide saglıklıydı doktor sansa öyle olmuş demiş 2. De tesaduf böyle olunca genetik test yaptırdılar birde risk artıyormuş her gebelikde sanırım o nedenle şimdi genetik arastırmalı tüp bebek yapıcak riske atmamak için
gl12cn34 Mysaa eşinde veya kendisinde kromozon anolmalisi vardır benimde eşimde var bizde genetik taramalı tüp bebek yapıyoruz suan ama genetik testte böyle bir durum yoksa temizse test Eger genetik taramalı tüp bebeğe gerek yok
junior_mom2810 Mysaa bana da binde bir olan şey sizi bulmuş tamamen tesadüf denildi şuan da 6 haftalık gebeyim ilkini trizomi 18 yüzünden kaybettim.
[silindi] gl12cn34 merhabalar bizim de 33 haftalık bir kayıptan sonra genetik testlerimizde problem çıktı ve kafamız çok karışık tüp bebek konusunda. Acaba genetik incelemeli tüp bebek masrafları ne kadar ortalama bilgi verebilir misiniz acaba
gl12cn34 junior_mom2810 genetik bir problem yoksa ve doktor gerek görmediyse suan ki gebeliğinizde içiniz rahat olsun korkmayın hiç 🙏🏻 İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Mysaa junior_mom2810 ya o arkadaşıma öyle demiş ilki sağlıklı ikinci öyle olunca doktor bu rahatsızlık var genetiğinde kızda çıkmış zaten şans yine sağlıklıda olabilir diğer türlü de demiş o da aynı süreci yasamamak için tüp bebek yapmaya karar verdi
gl12cn34 [silindi] genetik testleriniz de ne çıktı acaba elinizde mi sorun çıktı sizde mii ve sorun tam olarak ne acaba