ktoraman kişiye göre değişir bence bu. 9. Haftamın sonunda bitti. Bir kaç gün kala. Çok iyiydi rahatladım. Ama 11. Hafta gibi yeniden başladı. Kusacak kadar değil bu sefer ama bulantı var sürekli sanki her an kusacak gibi. Kiminde hiç olmuyor mesela. Kimisinde 16. Haftadan sonra başlıyor değişik bişey