Efnan benim 28de 1820idi, 33de 2600 çıktı en başından beri iki hafta önden gidiyor hem boyu hem kilosu doktorum gayet sağlıklı diyor, sadece 40a kadar gelmezse 4200 civarı olursa ben minyon olduğum için normal doğum ihtimalim azalırmış yine doğurturum ama sinir sıkışması riskini alıp doğurtmam dedi, ama 4000 kg a kadar gelirse normal olucak inşallah, doğum şekli dışında tontiş diye seviyor doktorumuz hiçbir sorun yok önden gitmesinde dedi şükür