GulAydgdKoc19 Herseyi deniyorum ama ne yersem yiyeyim ister istemez istiğfar ediyorum ve midem çok bulanıyor ne yapmalıyım
Dilara95 GulAydgdKoc19 onun hapi var canim ben onu kullaniyodum prilam felandi ismi yanlis hatirlamiyosam hamilelere ozel asiri iyi geliyo onunla ayakta duruyodum
Ceylanguller GulAydgdKoc19 cubuk kraket ve ayran iyi geliyordu bana dayanamadıgım zaman onzid diye bir hap var onu kullanıyordum bir kaç kez de serum taktırmaya gittim içine zofran katıyorlar baya idare ediyordu beni ilk aylarda cok zorlandım ben 12. haftadan sonra geçti birde yaglı salçalı baharatlı şeylerden uzak durun bir süre suyu da arttırın insallah iyi olursunuz
Sevgikara GulAydgdKoc19 çubuk kraker yeşil elma sarı leblebi veya beyaz leblebi salatalık ayran bunlar bana iyi geliyordu
Tuba1818 Ben mide bulantılarım.sabahları naneli şeker bazen sakız ve sagde ekmek yiyerek hafifletiyordum birde elma elma bana iyi geliyordu
gkbyza Prilam, migreni olan bana parol içmek gibi bir şeydi hiç işe yaramadı 😂 tuzlu çubuk salatalık elma falan iyi geliyordu
Klcaysgl GulAydgdKoc19 prilam dr içerek kendime geliyordum cnm 17 haftama kadar miğde bulantisi yaşamişdim bir tek o hafifletiyodu