Handeasel ben sola sağa yatıyorum tek taraf diye diretmiyorum ikiside bebek için rahat yatış pozisyonuymuş. Karın üzerine yatmaya gelince ben ne zaman karnımın üzerine yatmaya yeltensem benim bebeğim hep tekme atıyor rahatına çok düşkün 😂 otururken telefonla falan oynarken elimi karnıma koyduğumda yine tekme atıyor resmen beni bi sal kadın diyor 🤣🤣