gonulcelen SibelAda yaşadım hala da yasıyorum 32 olduk geçecek gibi de değil oturma yastığı aldım baya hafifletti arattıranın tavsiye ederimmben cok geç fark ettim ama bir nebze de olsa rahatlattım
SinemelenkPeker Ben 27+3 günüm ama yaşamadım çok fazla eğilip kalkıyorum hareket ediyorum ondan sanırım...öyle bir sorunum olmadı şükür🙏Ayaklarım da henüz şişmedi 🙏inşallah böyle devam ederim ...
SibelAda Ben henüz 9 haftalığım o yüzden olağan bi durum mu bilemedim. Genelde oturarak çalışıyorum. Çok rahatsız edici bi ağrı değil ama yürürken hissediyorum. Bir de ev süpürdükten sonra çok ağrıyor🤦🏻♀️
NurDemir Ben de çok şidddetli yaşamıştım özellikle sağ tarafta oluyordu ayağıma kadar vuruyordu.Doktoruma sordum dengeli beslenmediğim için kan değerlerimin düştüğünü söyledi ve birkaç vitamine başladık şimdi geçti şükür.Demir ilacı vs.henüz başlamadıysanız onlara başlayınca geçecektir.Doktorunuza danışın 💕
SibelAda NurDemir oh çok şükür, sevindim sizin adınıza 🌿 henüz vitaminlere yada demire başlamadık, birkaç gün daha geçmezse doktoruma danışıcam, teşekkür ederim🌸
Seheryvz Benmde 4-5 haftalıkken cok ağrıyordu korkmuştum ama doktor normal demişti şimdi 10 haftalığım bende ne zamandr yoktu bugun yine ağrıyor belim kuyruk sokumu anlayamadım😒
eminehilise Uzun süre oturunca oluyor bende de 27. Haftadayım. Aşırı canım yanıyor ve yoruluyorum bu yüzden.
Minnakkkk eminehilise bende 31.haftamdayım benım de ayn hüzün sure oturunca oluyor baştan Berı var ama 20 den sonra cok sıddetlendı Belının arkasındaki destek koyup otur dedı doktorum ve yere sert bı yere oturma dedı
SibelAda eminehilise ya ben de oturarak çalışıyorum, büyük ihtimalle tetikleyen de bu. Gerçekten günlük hayatı ve iş yapabilmeyi zorlaştırıyor. Bir çözüm bulan var mı acaba☺️