Merhaba annelerim Van da dr.kasım turan ile görüştüm de bana normal doğum yapabilirsin dedi ilki sezeryan oldum çatım çok iyi genişmiş ama bebeğin kafası biraz iri olduğu için çok yırtılacağımı söyledi sorun olmaz dedim sezeryanın dikişlerindense buna razıyım acaba kasım hoca iyi bir doktor mı sizce?