Kızlar selam, 32. Haftada doğum iznine çıktıktan sonra süreç nasıl ilerliyor? Bu konu hakkında hiçbi fikrim yok çünkü. Maaşlar doğumdan ne kadar sonra toplu halde yatıyor veya toplu yatmıyor mu? Kesinti oluyor mu? Gibi soruların hicbirinin cevabını bilmiyorum gece gece aklıma düştü ☺️ Bilgisi olan beni de bilgilendirirse sevinirim🤍