Bende yatışa gidiyorum hiç açılmam yoktu suni sancı deneyecektim ama hiç açılma ve sancı olmayınca risk almaya gerek yok diyip sezeryana karar verdik. Çok gerginim hiç aklımda sezeryan yoktu. Ameliyat geçmişimde yok.Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 🌺🙏