elfkara 2 kez doğum yaptım 2 sindedw kullanamadım😂pusetin içini çok daraltıyor yani en azından ben beğenmedim sevemedim ama benimkisi askılı şekildeydi üstten attırdığımda daha geniş ferah duruyordu o yüzden panço model olarak geçiyormuş taşıma kolunun üstğnden atılıyor onlar daha kullanışlı bence