Yarın 23.haftaya giriyoruz ve ben okuduğum kitapta 23.hafta itibariyle steteskopla bebeğin kalp atışlarını duyma ihtimalimiz olduğu yazıyordu. Birden aklıma geldi ve denemek istedim biraz uğraş sonucu bebişi buldum ve kalp atışlarını duydum çok güzeldii 🥰😄