123456Ankara 36+2 haftalık olduk tansiyonum yükseliyor zaman zaman hala doğum kararı verilmedi sezeryan olduğu halde sizce kaçıncı haftada alinir tahminen doktor 39 u bekleriz diyor 2.gebelik
123456Ankara bukusum bugun 15 9 tansiyon la acile gittim genelde 14 ten düşmüyor zaten ilaçta vermediler doktor 39 u bekleriz dedj ama bekleyecek dermanım kalmadı bebegim için de endişeleniyorum her an biseu olacak diye
bukusum 123456Ankara baya da yüksekmiş aslında bi baska doktor ile mi.gorussen ki bazı doktorlar vurdum duymaz olabiliyor.
123456Ankara bukusum Ankara şehir hastanesi ne gidiyorum ora iyi demisti herkes ben de anlamadım kontrol e gittiğim de daha detaylı konuşacağım
Pnr_2021 eliz3 tabiki dediler sırf bu yüzden takipli olduğum hastane beni doğum hastanesine sevk etti yarın doğumum var