Sis12 Yardımcı olurmusunuz eşimle ortak karar veremiyoruz malesef ikizlerimiz için eşim erkek için Özay istiyo bende kıza Arya ismini begendim Özay-Arya olsa çokmu alakasız olur acaba
guzel_anne1 Sis12 birbirleri ile alakalı olmaları gerekmez ki aksine farklı olması daha güzel değil mi ☺️Birine konulan isim sonucunda diğer bebeğinizi uydurmak zorunda hissetmeyin ikisi de ayrı cinsiyet farklı karakter siz anlamlarına bakın benc ve arya çok çok güzel bir isim. Tabiki Özay da 🥰
dnz_dnz Sis12 ben ikizlerde çok uyumlu isimleri sevmiyorum. Seslenirken bile karışıyor, bir iki harf farklı yapınca. Bence böyle daha güzel olmuş ❤️
Birdost Sis12 alakalı mi olmaları gerekiyor? Böyle de gayet guzel. İkiz olunca da farklılar. Birbirlerine uydurmaya çalışmayın bence. Ayrı birer birey olduklarını bilerek buyusunler.
Sis12 guzel_anne1 ben Arya-Aras veya Arya-Aren olarak begendim fakat eşim begenmedi bende erkek olanın ismi için kız olanada begenmedigim ismi koymak istemiyorum biturlu karar veremedik İlay da güzel aslında onunda anlamını begendim Özay-ilay olarak 🤔
Sis12 dnz_dnz aynen o kadar yakın olmalarını bende istemem fakat boylede çokmu alakasız oldu bilemedim 😍
dnz_dnz Sis12 benim kızımın adı İlay olacak 💕 Özay, İlay çok güzel bence ama içinize Arya daha çok sindiyse onu koyun. Çok alakasız değil ikisi de kısa isimler ve içinde a ve y var mesela
guzel_anne1 Sis12 bence arya ilaydan daha güzel geliyor kulağa, Özay Aras diye 2 isim olarak kullanabilirsiniz aslında
Sis12 Fikirleriniz için teşekkür ederim gerçekten zormuş karar vermek ikiz olunca çevredekilerde isimler benzer olsun istiyo herkezden ayrı tepki insanin hevesi gidiyo her isime bisey bulan var iki kız veya iki erkek olsa sanki daha kolay isim bulmak