Merhaba kızlar 37+4 haftalığım bebeğimin kilosu 3.300 çatı muayeneside oldum bugün normalmiş sıkıntı çıkmadı ama 4 kiloya kadar yolu varmış. Dogum başlaması için neler yapmam lazım yada bebeği kilolu olup normal doğum yapan var mi daha iki haftaya kilo alır diye cok korkuyorum korktuğum başıma gelicek sanırım. Önerilerinizi bekliyorum