Ysgl26 Eliko ben yenidoğan aldım ama annem çok küçük bunlar dedi üstleri iyi ama altları yenidoğan için gerçekten baya küçük görünüyo. 1 hafta giydiremezsin dedi annem. bide yıksyınca bi tık daha küçüldüler sanki.. 0-1 ay alın bence de
guzel_anne1 Eliko 0-1 ay olarak değil de 1-2 şeklinde alın yenidoğan ürünleri küçük oluyor hm nin ama diğer bedenleri oldukça ideal ve asla çekme solma yapmıyor
Mysaa Eliko kalıpları biraz küçük canım hm nin enazından ne alıyorsan 1 beden büyük al misal 3-6 ay alacaksan 6-9 olarak al anca oluyor ben öyle yapıyorum alırken
Deniz_20 Olur da fazla giyemiyor bende hm den aldım alırsanız fazla almayın bebek çabuk toparlanıyor 2 giymede 3. sefer giyemiyor