bebegimveben35 anne yanı, karyola ve park beşik de olan mobilya beşik aldım ben 🌿🌸💕 hem her istek karşılanacak hemde mobilya. Daha güzel olacağını düşünüyorum 🌸 her şeyini hazırladım. Artık kızım da geldiğinde kullanmayı bekliyorum. İnşallah düşündüğüm kadar da kullanışlı olur 🌸💕🤭
Yatağın boyu istediğim boyda ayarlanıyor, Kendi yatağıma göre ayar yapıyorm ve sabitleme aparatı var. Vede istersem beşiğin başa gelecek kısmını daha yukarıda ayarlayıp reflü yatağı şeklini verebiliyorm 🌸
Sallanma özelliği de var.