Nts ye girdim kızlar bugün 2kere karın sertleşmesi çıktı .. 36+2 yım , idrarda intihap var dedi doktorum kadın doğum acile yönlendirdi ,orasida intihaptan bahsetmedi , ilaç vermeden eve yolladılar .. sabah 11 den akşam 6 ya kadar hastanedeydik… 2defa nts 1defa ultrason bunları yaşayan var mı?