Busrasisman Arkadaşlar bugün sabahtan beri bebeğim tam göğüs altıma toplanıyor karnim taş gibi oluyor ama hareketlerinde hiçbir problem yok bu arada 37+6 günlük hamileyim sizce neden oluyordur
Yavruhamsi Busrasisman doğumunuz yakın anladığım kadarıyla bebeğin toplanması sancıdan olur diyebiliyorum
Sbm050421 Busrasisman benimki 17. Haftadan beri toplanıyor 😅 23+5 im şimdi , bebişlerin geneli yapıyor bunu
Umud-- Busrasisman bende 19 haftaligim sürekli toplanıyor doktora hep soruyorum normal diyor kaç haftadır böyle bende korkuyorum taş gibi oluyor bir anda ilk baş dedim acaba fıtık mi var bende sadece bir yerde toplanıyor
Derya Busrasisman bu çok doğal bir şey doğumunuz da yaklaşmaya başlamış bu sebeple toparlanma sıklığı artar
Yavruhamsi Busrasisman sancıyı çok şiddetli olmayınca kimisi hissetmiyor bebek hareketli olduktan sonra sıkımtı yok doğum haftalrındasımız normal bence :)
Seval4120 Bende 36. Haftadayım dün gece hiç uyumadım sürekli göbeğime taş gibi toplandı bugün de hiç halim yoktu ruh gibi dolaştım sürekli yine karnımda toplanma kasılma var