Gamzekeser benimde geçen ay kimyasaldı 18 e kadar çıktı sonra kanamam başladı bitti .
Bu ayda 7 gün geçti adetim 23 çıktı beta
2 gün sonra 38 çıktı doktor yeterli yğkselmemiş kimyasal diye düşünüyorum kanama olur bence dedi . Ama bende ne kanama ne leke birşey yok . Pazartesi tekrar gidicem değerim ne durumdadır bilmiyorum
Siz n’aptınız