Vera Merhaba ben 10 haftalık hamileyim biraz önce wc gittim peçeteye kahverengi akıntı geldi cok miktarda okuduğum da allah korusun düşük belirtisi diyor eşimi aradım bi saate gelirim ancak diyor napmam lazım cok korktum 😔😔
gevezeyazar1 Vera kesinlikle eşin gelene kadar başını ayaklarından alçak tutarak yat vakit kaybetmeden gidin mutlaka
KubraKzldg Doktora gidin gerekli ilaçları yazar zaten düşük önleyici proluton depot , progestan gibi. Korkma ilaçları düzenli kullan geçer inşallah lekelenmen