Taylann Selamlar :) İkiz anneleri kaçıncı haftadasınız? Erken doğum yapma ihtimali beni çok tedirgin ediyor, şuan 29. haftadayım. Akciğer geliştirici iğneyi yaptıran var mı, varsa kaçıncı haftada yapıldı? İlk gebeliğim olduğu için baya heyecanlıyım🙈
Hellili Taylann erken doğum riskiniz varsa gerekli görülürse yapılır normal seyreden bi gebelikte yapılmıyor diye biliyorum bizim 31. Haftada riskimiz oluştu o yüzden olduk 36. Haftada da doğumum oldu
Taylann Hellili Şuan yatak istirahati verdi doktor. Bir de progestan kullanıyorum günde 3 kez. Siz de erken doğumu önlemek için ne yapılmıştı? 36 ya kadar uzaması çok iyi olmuş
Hellili Taylann ben de 20. Haftaya kadar hep progestan kullandım önlem amaçlı sonra bıraktım normal hayatıma devam ettim 31. Haftada sancım çıktı işte nidigart diye bi ilaçla sancım durduruldu doğuma kadar da onları içtim doğum için daha bi haftam vardı suyum geldi acil sezeryana alındım zaten
Ssylg1212 30 haftalık ikiz gebeyim ve riskli gebelik olduğundan erken doğum olabilir bende hem Progestan hemde ciğer geliştirici iğne oldum bunun dışında plesentada kireçlenme başlamış dediler ve bu durum bebeklerin gelişmini olumsuz etkileyebilir dediler ama tam tersi de mümkün
Hellili Deniz9306 36. Haftada doğumum oldu ama bebeklerim 32 haftayla uyumlulardı maalesef o yüzden 20 günlük bi küvez sürecimiz oldu şimdi altı aylık bile çok şükür zaman su misali
Hellili Deniz9306 1800 2200 doğdular kilodan değil de emme refleksleri oluşmamıştı henüz onu bekledik
Deniz9306 Hellili anladım canım. Bizde 34 olcaz iki güne yarın kontrol var bakalım. Agrılarım çoğaldı korkuyorum bnde erken gelirler diye. Zor vallahi. Allah hayırlısını versin girmesi gerekiyorsa girecekler kuvöze napalım. Sağlıklı olsunlarda 🤲🏻