mihraveannesi Kızlar bugün biraz merdiven indim çıktım 39+3 deym arada çok çok hafif sancı gibi Bi şey oluyor ama sancı mı değil mi kestiremiyorum ya da psikolojik olarak bana mı öyle geliyor acaba. Nasıl anlarım?
Aysun12 mihraveannesi merhaba canım nasıl bir ağrı sizinki bende 38.haftadayım ve üçgündür bel kasık ağrım var
mihraveannesi Aysun12 ya zaten yürürken zorlanıyorum. Ama sancı adet ağrısı gibi ama ama çok çok hafifti geçti şu an
egeninincisii mihraveannesi Düzenli aralıklarla tekrar ediyorsa gerçek sancıdır. Regl sancısına çok benzer.
Zelihaemir mihraveannesi adet ağrısı gibide denebilir aşağıya doğru baskı oluyor zaten illaki anlarsın canım şiddetli bele kasığa vuruyor ağrı sonra kesiliyor bu şekilde 10 dk bir derken dakikaya bakın 5 dk da bir aynı ağırlar tekrarlanırsa ki ağrısan durulmaz hal alır yani direk hastaneye gidin doğum başlamış demektir artık