Yesim47 3 aylık hamileyim kızlar midem çok yanıyor ağrıyor inanın midem çok kötü. Lütfen böyle olup bişeylerle iyileşen varsa yazsın.
Tueaksy Yesim47 kesinlikle sade maden suyu iç çok rahatlatiyo benim mide sıkıntım 23 haftada başladı şuan 26 haftaligiz hergun bitane sade maden suyu içiyorum ve çok faydalı
Miiiii Yesim47 gaviscon surup yaziyo doktorlae kimine iyi geliyo kimine gelmiyo benim migdem yaninda salatalk iyi geliyo bide su icinve iyi geliyo 10 15 dk sonra yine basliyo ama uykuya geciyorum o arada sabah gecmis oluyo