cigdem94 hamileliğimin en başında kese görünmedi, sanırım çok küçük olduğu için.Doktor dış gebelik olabilir dedi ama 1 hafta sonra gittigimzde çok şükür bi problem olmadi. Ama plansız bi gebelikti benimki ilk öğrendiğimde a1c değerim 10.3 du doktor çok olumsuz konuştu. 3 ayda 6 ya düşürdüm a1c değerimi. 2 hafta sonra tekrar kan vereceğim suan kac oldu bilmiyorum. Ama inanın hersey bizde bitiyo yediklerimize ictiklerimize 2 katı dikkat etmemiz lazım. Allah bize ve bebeklerimize sağlık versin. Sağlıklı şekilde kucağımıza alalim insallah.