esratrnn İlk hamilelikte sarkma sorunu yaşayan var mı acaba sonradan toparlıyor mu? Daha emzirmeden göğüslerim baya bir düştü, dik ve büyüktü onceden şimdi baya sönük ve ağır geliyor normal mi 🧸
Prenseslerinannesi344 esratrnn 😂 ben iki tane doğurdum emzirdim benimse sarktı asaya normal yani 3 hamileyim suan
Nuraslanklc esratrnn doğumdan iki sene sonra yavaş yavaş birşey e benzemeye başlıyor 😬 bide memeye düşkün bi bebişin olursa sömürürrrr minnak memelerin olur sarkar ama zamanla sıkılaşır yani öyle kalmaz en azından benim öyle oldu
Ksks07 esratrnn ayyy aynı sorunu yaşıyorum hiç böyle olduğunu bilmiyordum daha 2-3 ay evvel dik ve dolgundu simdi yumusak ve dikliği oldukça azaldı. Üzüldüm çok gördüğümde ne yalan söyleyeyim ilk gebeliğim :(
Mehtapca06 esratrnn ben insallah ikinciyi de emzirdim bitti mi hemen yaptırıyorum cunku sytten oğlumu kesince hepten kendilerini saldilar simdi hamileyim birseye benzemeye basladi sonrasinda yine sarkicak 😂 benimde buyuk ve dikti onceden kalem tutmazdi altinda simdi 10 kiloluk damacani koy tutunur hayata😂
Yasemibrahim Mehtapca06 benimde kızımda sarktı baya küçüldü 2 sene emzirdim o sertlik ve büyüklüğü kalmadı sinir oluyodum simdi hamilelikle birlikte geri büyüdü Bi güzelleşti 😂😂 keşke hep böle kalsa 🤣
Mehtapca06 Yasemibrahim keşkeeee ama nerde o günler yani bu yasta hiç güzel degil Allah affetsin yaptiricam artik devket hastanelerinin bazilarinda ucretsiz yapılıyor 😂
esratrnn Mehtapca06 bu zamanda yapması da bir dert özelde fiyatlar ne durumda acaba baktınız mı hiç 😄
Mehtapca06 esratrnn özelde yaptırmak baya külfet ama benim ölçüleri devket destekliyor mesela boyunda egiklik ağrı kilo indeksine göre ölçüsü büyükse falan üni hastaneleri ucretsiz yapıyor
Merve201119 esratrnn benim ilkinde bir sarktı üçüncü çocuğuma hamileyim daha da iflah olmaz sanırım 😆😆