Cilemm1 benim de reglime 4 gün kala pembemsi akıntı olmuştu. Ondan 1 gün önce de kasıklarımda ağrı batma oldu. mens olmaya yakın 1 gün önce normalde ağrır, yine mens olmayı bekliyordum ben de. Akıntı şeffafa dönünce hastaneden kan verip beta hcg baktırdım pembe akıntıdan iki gün sonra. sonraki süreçte de kese, kalp atışı derken nasip oldu şükür 🥰 Rabbim dualarınızı hatırla kabul etsin, inşallah vardır sizin de 😍