Hayırlı akşamlar anneler💗 Oksapar iğne kullanıyorum 7.ayım bitti ve doğuma az bi zaman kaldı. Bu iğneyi kullanan arkadaşlar doğumunuzu nasıl yaptınız normal sezaryen? Ben normal doğum istiyorum ama iğneyi Doğumdan 1 gün önce kesmiş olmak gerekiyor bu yüzden onun ayarlamasını yapmak çok zor 😅. Sizin doğumunuz nasıl oldu yaşayan bilen yazabilir mi hikayesini♥️