Zemzems Kızlar Cumartesi kan verdim 4 gün sonra yani Bugün 1 saat önce kan verdim sonuç böyle düşük geldi bana. Sanırım adetime 5 gün kala yumurtlama oldu Elim de 16 adet test var dı yaptım hiç yumurtlama ma görmedim sonrasın da oldu Adetim 10 gün geçti kan verdim 49 çıktı sonrası böyle sizce artış iyi mi ? https://imgyukle.com/i/RMrEnI
Yagmur2712 Zemzems 16 test nedir ya 😀 artış gayet normal. Artmaya devam etmesi gerekiyor hayırlı olsun :)
Deletedmom83940 Zemzems yine takip et sağlıklı gebelikse artmaya da devam etmeli en az 3000 civarı olursa keseyi görebilirsin 🌸
HButun Benim pazartesi 131 di bugün 243 geldi 💓 48 saatte hemen hemen 2 kata çıkarmış hcg doktorum öyle söyledi
HButun Zemzems çok teşekkürler. 2 ay önce kimyasal yaşadım hcg takibi yapıyoruz o yüzden artık hayırlısı 😊
Gamzekeser HButun merhaba kimyasalda direkt 2.kanda düştü mü yoksa yavaş yavaş mı düştü benim 2 gün önce 38di bugun 43 çıktı doktor büyük ihtimalle kimyasal dedi sizin nasıldı
newbabyno2 Zemzems Merhaba bisey sorucam gecıkınce mi test verılıyor yoksa ilişki sonrası gidip verılıyor mu öyle cıkıyor mu