uykularharamoldu Şu an 35+6dayız. Yürürken sol bacağımı atınca sorun yok ama sağ bacağımı atınca vajinada ağrı oluyor çok kötü bir şekilde. Zor dayanıyorum. Bu sorunu yaşayan var mı? Neden böyle oluyor?
AynurErdogdu 37+6 haftalığım 2 haftadır aynı süreçleri yaşıyorum bazen yürümekte zorlanıyorum herhangi bir kasılma veya sancı yok sadece vajina bölgesinde asırı ve baskı oluyo yürürken kime sorsam genelde normal bebek baskı yapıyo artık dönmüştür diyolar
uykularharamoldu AynurErdogdu daha bugün oldu benim ağrım. Sen iki hafta nasıl dayandın canım benim. Çok zor valla. İnşallah dinlendikçe geçer bir nebze olsun.
AynurErdogdu uykularharamoldu cok ayakta zaman geçirmeyin dinlenin bol bol icinizi ferah tutun nst de sorun yoksa sorun olmuyo minik kuşlar iyice ağırlaştıklarından birde artık kemikleri sertlestigi icin baskıyı arttırıyolarmış saglıkla gelsinler ins 🙏🏼🙏🏼