Robinarya öncelikle sakin kal kendini çok strese sokma strese girdikçe sancın ağrın artar muhakkak Dr a git benim önce leke leke gelmeye başladı sonra birden arttı kan artınca gittim kalbi atıyordu serum fitil iğne hepsini oldum ama 3 gün sonra düşük oldu Dr söylemişti rahim sağlıksız gördüğü gebeliği düşürür hazırlıklı olun diye yani herşey olabilir inşallah birşey yoktur benim sancı da oluyordu adet olacak gibi sancın olmaması iyi birşey ama zaman kaybetme