Rumuz_07 benim de su fazla çıktı ilk defa 36. Haftamda. Doktor şekeri kes dedi ama bne öyle tatlı tüketmiyordum. Meyve yiyordum bir de birkaç kere dondurma yemiştim. Meyveyi çok yiyince de oluyormuş. Şimdi günde sadece bir meyve yiyorum onu da yoğurtla karıştırıp. İnşallah bir dahaki kontrolde azalmış olur suyu biraz