elmaliiturtaa Tombiş anneler bebek hareketlerinizi kaçıncı haftada hissettiniz doktor kilomdan kaynaklı geç hissedebileceğimi söyledi kımıltı yok endişeliyim☹️
benimmdunyamm elmaliiturtaa valla kilom da var ama ben 16 dan beri hissettim az az başladı 16 da 18 19 da tam anlamıyla hissediyordum bebek olduğunu
Smyye1B elmaliiturtaa Sağlık ocağı Ebesi 22ye kadar hissetmemen normal sakın korkma demişti ilk gebelik ve kilodan dolayı diye☺️ Korkma bence sağlıklıdır bebiş🌸💜
Melikeex elmaliiturtaa 88 le hamile kaldım 18.haftada hissettim simdi 30 haftalıgız karnımdan cıkıcak gıbı oluyo
Melikeex elmaliiturtaa aynen pıt pıt sanki kelebek kanat cırpıyo gibi cok hafif zaten yemekten sonra 1 tane cıkolata ye sol tarafına uzan kendını dılne biraz o sekılde hissedebilirsin ama 21 22.haftaya kadar hıssetmezsen oda normal sayılıyor kısıden kısıye degısıyo
elmaliiturtaa Melikeex teşekkür ederim ya içim rahatladı birazda olsa çok üzülüyordum valla :( hemen yiyip yatıcam şimdi😂😂
Byzaa37 Bizde 16 haftaligiz yatarken kasıklarım da pit pit atıyor 😊 bence bunun kiloyla zayifla alakasi yok.
elmaliiturtaa Byzaa37 kız ben hissetmiyorum yani hiç bir kıpırtı yok o yüzden korktum bide sanki ne yesem içsem bebeğe yaramayacak gibi geliyor yeni bi endişe türü başladı hareket etmediği için
Mucizemm_8991 elmaliiturtaa 100lü kilolardayım net olarak 21.haftada hissettim endişelenme şimdi 30+3deyiz oğlumla hareketleri dışardan dahi belli oluyor çok şükür
elmaliiturtaa Mucizemm_8991 inşallah bende hissederim en kısa zamanda rabbim sağlıkla kavuştursun sizi canımm♥️
Byzaa37 elmaliiturtaa iste kisiden kisiye değişiyor sanırım. Kimildiyodur da sana hissettirmiyodur annesi yakinda sende duyucaksin 🥰🥰