Lala24 Bize de 22 haftaya uyumlu demişti o zamanlar ☺️ ben özenmedim fazlasını da yemedim standart rutinimi bozmadım da gün içinde süt içiyorum bazen canım isterse hergün yumurtada yemiyorum hatta 1 haftayı geçmiştir yemediğim🤭 Ama ceviz yeme alışkanlığım var gebelikten öncede vardı yediğim Herşeyi içine ceviz koyuyorum. Kaşar muz felan diyorlar onlarıda tüketmiyorum ☺️