1Merveylmaz Tam 1 hafta geçmiştim. Kimyasal değerim sıfırlanınca araştırmada genetik testlerimizi yaptırdık. Kürtajımda var öncesinde 8 haftalık. Pıhtılaşmam çıkmadı. Aslında sadece 1 kez korunmadık 1 ayda ve ben ne adet günümü nede yumurtlama günümü hesap edemedim. Düzensizlik oldu zannettim. Çünkü tam günümde adet olurdum. Nasip olacak ya ☺️ Sonuçlarımı almaya gitmeden aynı gün idrar testi yaptım iki dk içinde pozitif çıktı.
Kendi doktoruma geldim. Sonuçlarıma baktı pıhtılaşman yok ama asıl istediğim kromozom analizi testini yapmamışlar bir daha kan vericeksiniz dedi.
Bende hocam ama ufak bi sorunumuz var ben hamileyim dedim. Nasıl olur daha 15 gün önce sıfırmış değerin ben hamile olduğunu düşünmüyorum ama bi kan tahlili isteyelim dedi. Bi yaptık beta 356. Hepimiz şok 😅 Ben sana düşmemesi için elimden geleni yapıcam dedi. Tedbir için şuan göbekten iğne oluyorum ve düşük önleyici kullanıyorum. Son adete göre 10+3 günlük. Ama ultrasona göre 8+3 günlük.
Şimdilik herşey yolunda. Cuma günü kontrolüm var tekrar. Acaba yaşıyor mu herşey yolunda mı merak ediyorum. ☺️